sâmbătă, 31 iulie 2010

Să "Salvăm Argeşul Nostru"


M-am bucurat mult zilele astea când am aflat de iniţiativa suporterilor FC Argeş de a încerca să salveze echipa de la desfiinţare. Cum iubesc fotbalul şi ani de-a rândul am mers pe stadion şi am susţinut această echipă nu puteam să trec peste acest eveniment.

6 august este o dată importantă pentru toţi iubitorii fotbalului din Argeş. În urmă cu 57 de ani era înfiinţată echipa FC Argeş. Beneficiind de geniul lui Nicolae Dobrin şi de o mare dorinţă a jucătorilor de a câştiga, FC Argeş a ajuns printre cele mai îndrăgite echipe ele ţării. După două titluri şi numeroase meciuri mari în competiţii internaţionale, echipa din Trivale a ajuns la un pas de desfiinţare.

Pentru salvarea clubului, suporterii vor organiza pe 6 august 2010 un miting, prin care cer ca actualii patroni să-şi vândă acţiunile echipei.
Ştim cu toţii că fără spectatori fotbalul nu are farmec. Ei sunt cei care îşi susţin favoriţii atunci când au nevoie, fiindu-le alături atât la victorii cât şi la insuccese. Adevăraţii suporteri ,,alb-violeţi’’ doresc să urce în continuare sâmbăta în Trivale să strige ,,Hai FC Argeş !’’
Dacă şi tu iubeşti echipa FC Argeş, implică-te. Participă la miting !

3 comentarii:

  1. interesant blogul tau,la mai multe postari.Lasa-mi si mie comment-uri pe al meu la : http://ionut-andreir.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Argesul vostru e o adevarata legenda vie! Dobrin,Mutu,Nicolae Dica,Cristian Tanase si o multime de jucatori au venit din Pitesti,Arges Trivale, buna aceasta initiativa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, initiativa a fost buna, numai ca echipa merge din ce in ce mai prost fara sustinere financiara...

    RăspundețiȘtergere