sâmbătă, 17 iulie 2010

Noroc


Zilele astea am retrăit clipe din copilărie, când mergeam în grădina bunicii să caut… trifoi cu patru foi. 4 foi = 4 dorinţe.

Acum îmi pare amuzant că aşteptam minuni de la un fir de iarbă, până la urmă. Dar îmi dau seama de faptul că acea grădină seamănă cu viaţa noastră. Toţi ajungem, la un moment dat să ne căutăm trifoiul cu patru foi, adică norocul, fie pe plan profesional, fie personal. Sunt oameni care au mai mult noroc la bani, alţii au noroc în dragoste şi găsesc persoana potrivită. Ideal ar fi să găsim câte puţin din toate.

De cele mai multe ori, norocul e în faţa noastră, dar îl evităm sau mai rău, îi dăm cu piciorul când vine pentru că suntem orbiţi de alte lucruri. Încercând să gândesc pozitiv, îmi spun că poate se cumulează undeva şi la un moment dat o să avem o explozie de noroc în viaţă.

Se spune că perseverenţa şi munca atrag norocul. Iar de aici putem trage o singură concluzie : norocul şi-l face omul cu mâna lui! Şanse pot apărea la fiecare pas. Trebuie doar să fim pregătiţi să profităm de ele. Pentru că un om pregătit are mai multe oportunităţi de a reuşi în viaţă, decât unul care doar îşi aşteaptă norocul, dar nu face nimic pentru a-l atrage.

Iar când norocul ne ocoleşte, înseamnă că nu-l merităm

Un comentariu:

  1. -Căutarea trifoiului e un exerciuţiu, sau cel puţin aşa îl văd eu, în care înveţi să cauţi. In viaţă cu asta trebuie să începem orice activitate. Mai întăi încercăm să aflăm ce vrem să căutăm, tot o căutare şi asta, şi apoi începem căutarea lucrului care ne va aduce puţină bucurie.
    -Cel puţin în cazul meu, perseverenţa şi munca au atras norocul. Nu am fost prea norocos insă nici prea muncitor sau perseverent. :) Dar sunt convins ca imediat ce încep să muncesc mai mult şi să nu mă las doborât de circumstanţe, norocul o să vină.
    -Adevărat. Şansele chiar apar la fiecare pas, tot ce trebuie să ai este un trecut frumos şi corect trait.

    RăspundețiȘtergere