duminică, 9 octombrie 2011

SFÂRŞIT... TRECUT

Am din nou chef să scriu...

Azi m-am plimbat prin parc, am intrat în ritmul frunzelor arămii, purtate de vântul rece de toamnă. Da... e din nou toamnă.
Mi-am amintit de clipele în care nu mai eram eu, de toate încercările de a o lua de la capăt.

Abia acum am reuşit cu adevărat. Am lasat totul în urmă şi merg cu încredere mai departe.

Am avut zile frumoase, acele zile când de dimineaţă până seara târziu eşti fericit. Simplu şi atât de normal.

Simt că totul se aşează şi toate necazurile se fac nevăzute. Da, am reînvăţat să zambesc, să mă bucur de lucruri banale. Ca un copil...

Au fost zile pline de linişte...şi conversaţii care m-au umplut de veselie, de frumos, de energie.

Toti cei din jurul meu m-au ajutat, poate fără să vrea, fără să-şi dea seama. Oameni atât de asemănători mie. Si mă intreb cum este posibil ca gândurile, întâmplările pot să semene... Cum? Sau mai bine spus... de ce?

Ne trecem prin viaţă unii altora şi ne schimbăm unii pe alţii. Cred că asta e tot ce contează pană la urmă. Mai ales când schimbarea e una in bine.

Contează atât de mult un pas. Orice pas pe care îl faci, o miscare, oricât de mică.

Linkin Park - In The End

Asculta mai multe audio rock

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu