luni, 15 octombrie 2012

Autocaracterizare...

Nu mi-a placut niciodata sa vorbesc despre mine si sa-mi fac autocaracterizari. Insa daca trebuie, trebuie :) Simtul meu critic imi da mari batai de cap. Cei care ma cunoscu stiu cum sunt de fapt. Tacuta atunci cînd se duc discutii aprinse, pentru a-mi face propriile concluzii,  ordonata indiferent de situatie,  punctuala indiferent de caz. 

M-au fascinat întotdeauna provocarile. Sunt intr-o continua schimbare, din pasiune si datorita setei de cunoastere. Am incercat prin tot ce am facut sa-mi urmez pasiunile: sportul, scrisul si calatoriile.
ma pot considera norocoasa deoarece in activitatea mea la Activ Tours am ocazia sa le imbin si sa le completez cu entuziasmul care ma caracterizeaza.

Muzica celor de la Coldplay ma inspira in tot ceea ce fac.Vad in fiecare zi o noua provocare si mă ghidez după motto-urile “NEVER GIVE UP" si ,,IF YOU NEVER TRY YOU'LL NEVER KNOW".

Cu siguranta, cea mai mare satisfactie este sa-mi vad pe clientii multumiti si fericiti ca au avut ocazia sa se bucure din tribuna de victoria echipei pe care o sustin sau sa fredoneze alaturi de idolii lor melodiile preferate.

3 cuvinte care ma caracterizeaza: AMBITIA, RABDAREA SI OPTIMISMUL.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu