vineri, 1 octombrie 2010

De ziua mea…


Veselă, nostalgică, emoţionată. E la fel în fiecare an… de ziua mea. M-am trezit mai devreme ca de obicei, hotărâtă să nu las nici o clipă a acestei zile fără să mă bucur de ea.

Da, azi e ziua mea. Împlinesc 17 ani :) Ba nu. Parcă era ceva mai mult. 20 ? Hm..ca la 20 de ani fără griji şi fără bani… :)) Aş mai vrea eu. Dar totuşi, azi împlinesc 24 de ani.

Aşa că azi vreau să zâmbesc, să mă distrez şi să strălucesc. E ziua in care mă simt de-a dreptul specială pentru că e ZIUA MEA, la început de octombrie.

Şi cum toate dorinţele se împlinesc o să mă arunc şi eu în lumea viselor şi o să-mi doresc să fiu sănătoasă, să iubesc şi să fiu iubită, să am inspiraţie să scriu în continuare pe blog şi să realizez tot ce mi-am propus.

În rest, aştept ca prietenii să mă surptindă plăcut, cu urările şi gândurile lor bune, dar mai ales, cu prezenţa lor !!! Avem un week-end întreg la dispoziţie să petrecem cum se cuvine, ca la 24 de ani :)

8 comentarii:

  1. La mulți ani! Și tot ce îți dorești să prindă contur! Distracție plăcută, că în basme - un week-end întreg!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaa muuulti aaaani! :D Sa-ti dea Dumnezeu exact lucrurile de care ai nevoie! Petrecere frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani, tinereţe!!! Fie-ţi viaţa prilej de mulţumire şi de adevărată bucurie a împlinirii celor mai frumoase visuri!

    PS: scuze, cu gândul la o felie de tort delicios, am mâncat o literă... aşa că a trebuit să repostez comentariul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru gandurile frumoase!! Si da, tortul a fost intr-adevar delicios :))

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Floricico! Iti urez ca tot ce ti-ai dorit mai sus sa se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI... chiar daca e asa de tarziu dar acum am dat peste profilul tau de facebook!

    RăspundețiȘtergere